آتریناآترینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دفتر خاطرات آترینا

137- سفر به تورنتو (1) (15/12/1392)

طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود آترینا گلی با مامانی و باباییش از ١٥ اسفند (٦ مارچ) تا تقریبا ١٣ فروردین ( ١ آوریل ) رو در تورنتو بگذرونه! پنجشنبه ١٥ اسفند ساعت حدودا ٧ صبح پرواز به استانبول بود و بعد از ٣ ساعت توقف در فرودگاه استانبول قرار بود راهی تورنتو بشیم . پروازمون هم ترکیش ایر بود. ساعت حدود 11 صبح پنجشنبه 15 اسفند در فرودگاه استانبول فرود اومدیم و بعد از انجام کارهای ترانزیت یک ساعت باقی مانده رو در فرودگاه به گشت و گذار پرداختیم. به آترینا ناهار ساندویچ برگرکینگ دادیم.   حدود ساعت 3 مجددا سوار هواپیما به مقصد تورنتو شدیم . همه چی خوب بود فقط آترینا گلی زیاد از دستشویی هواپیما...
24 ارديبهشت 1393

138 - سفر به تورنتو (2) (15/12/1392)

اولین جایی که جرات کردیم خودمون با وسیله نقلیه عمومی بریم مرکز خرید سنتر پوینت بود که چند ایستگاه بالاتر از منزلمون قرار داشت . ایستگاه یانگ شپرد سوار مترو به سمت شمال شدیم و ایستگاه فینج پیاده شدیم و بقیه راه رو که کم هم نبود پیاده رفتیم . از فروشگاههای ایرانی رد شدیم که جالب بود .   می خواستیم سیمکارت بخریم که موفق نشدیم. به مناسبت تعطیلات مارچ (March Break) همه جا برای بچه ها برنامه های ویژه داشتند. مثلا تو همین مرکز خرید یک قسمت رو به بچه ها اختصاص داده بودن . درباره حیوانات خزنده صحبت می کردن و از بچه های داوطلب می خواستند که بیان و حیوونا رو لمس کنند. از فروشگاه payless shoe یک کفش خوشگل برای آتر...